to jest tania kopia mcgard . Tu jest przykładowa aukcja śrub do OII . Jedna , żelazna zasada przy ich dokręcaniu/odkręcaniu - nie wolno używać klucza pneumatycznego .
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Ja mam podobne konstrukcyjnie śruby polskiej firmy "Królak" i nie narzekam. Jak na razie jest ok. Jeżeli już się decydujesz to kup naprawdę firmowe śruby.
Jak chcesz to przeczytaj to
to jest tania kopia mcgard . Tu jest przykładowa aukcja śrub do OII . Jedna , żelazna zasada przy ich dokręcaniu/odkręcaniu - nie wolno używać klucza pneumatycznego .
szkoda, ze tylko jedna nakretka specjalna w zestawie
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Ja mam u siebie oryginalne skody. Fakt, sporo kosztują (chyba zapłaciłem 120 zł) ale chociaż nakładki na nie pasują - oczywiście też dokupione 4 sztuki chyba po 2 zł.
to jest tania kopia mcgard . Tu jest przykładowa aukcja śrub do OII . Jedna , żelazna zasada przy ich dokręcaniu/odkręcaniu - nie wolno używać klucza pneumatycznego .
tylko ciekawa jest inna sprawa..
na aukcji ktora podales te MCGARDy sa niby do fabki rowniez. ori sruby do fabii maja wymiar 14x1,5x27
te co podales maja wymiar 14x1,5x26,5
myslicie ze bedzie ok???
W OII nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków wynikających z różnicy długości 0,5 mm :szeroki_usmiech Na oko wyglądają tak samo . Zresztą innych tego typu mcgardów dedykowanych do Skody nie ma .
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
a jesli chodzi o sruby "zwykle" od stalówek podejda do aluminium ? Sklepy niby daja srubki jesli sa potrzebne ale nie chce sie obudzic z reka w nocniku
Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km
Jak dobrze pamiętam przy zmianie opon na zimówki kapciarz włożył końcówkę do klucza pneumatycznego i ogień .......
I to by była ostatnia moja wizyta u takiego kapciarza :!: Mnie tak zrobił w poprzednim szkodniku ,śruba poszła krzywo, pneumatyk dał rade, gwint zerwany i brak możliwości odkrecenia kluczem :evil: A śruby zabezpieczające wkręcam swoimi łapkami
Zobacz co napisałem parę postów wyżej . Oryginalne śruby są raczej słabym zabezpieczeniem . Zobacz ich zdjęcia na aukcjach i sam dojdziesz dlaczego :idea:
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Podepnę się pod temat otóż dziś chcąc zamontować nakładki śrub po pół roku od zakupu auta zauważyłem że jestem szczęśliwcem posiadającym śruby zabezpieczające....dobrze że w międzyczasie nie złapałem gumy i wtedy sie nie dowiedziałem jaki ze mnie szczęściarz :twisted: I teraz mam pytanie bo oczywiście nie mam specjalnej nakładki do tych śrub czy ASO na podstawie VIN powie mi który numer klucza potrzebuje czy tylko fizycznie dopasuje klucz? Znając złośliwość rzeczy martwych teraz jak już wiem że mam super śrubki to złapie po drodze do ASO gumę
Po VIN klucza raczej się nie dopasuje . W opakowaniu śrub zawsze jest kod na podstawie którego zamawia się klucz ale pewnie i tego nie masz . Sprawdzałeś czy tego klucza nie masz w styropianie przy kole zapasowym?
Antyfotoradar Valentine1
Harry II Classic+Sirio ML145
Komentarz